Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2012 13:44 - Щастлива съм, въпреки всичко !
Автор: beyou Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1049 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.12.2012 13:50


Добре ли прекара тази година?    Миналата година ми попадна доста интересна статия, която ме накара да си задам много въпроси на които въобще нямаше шанс да отговоря с "да". Обещах си в края на тази 2012г. нещата да не са толкова негативни и ето равносметката ми:

Как прекара настоящата година?

Отговора е - бурно. Работа, пътуване, проблеми, раздели и събирания, въобще доста интересно. - плюс

Поне веднъж събуди ли се заедно с първите лъчи на утрото?
Много пъти се събуждах с първите лъчи на слънцето, но нито веднъж като се замисля това не ми носеше радост. Просто беше знак, че Емо Чолаков пак е прав за прогнозата на времето. Поздравления! - минус

Колко пъти наблюдава изгрева на слънцето?
Виждах го. Не го наблюдавах. - минус

На колко човека направи някакъв подарък без повод?
Помня последния човек на който направих подарък без повод. Не си водех статистика. - това минус ли е, плюс ли е? :)

Колко пъти се спря по пътя, за да погалиш някое коте?
Да, направих го. Приютих едно бездомно котенце в двора.
От страхливо и окаяно коте, успях да го превърна в гальовно мъркащо от кеф котараче. - плюс

Поне веднъж през тази година някое новородено бебе стисна ли здраво пръста ти с малката си ръчичка?
Да, стисна ме здраво с малката си ръчичка. - плюс

А ти вдъхна ли от неговото неповторимо бебешко ухание на чистота и невинност?
Да, усетих онзи позабравен аромат на бебе, който обожавах докато моите вече пораснали деца бяха такива малки душички. Те между другото са си още същите душички, но вече ухаят на парфюми - плюс :)

Забеляза ли колко много звезди има на небето в ясните летни нощи?
Да, често пъти виждах звездите и отправях горещи молитви за здраве на децата ми и близките ми хора - плюс

Колко играчки си купи през тази година, кога за последно сам си достави радост?
Нито една. Радост, сама - не. - минус

Колко пъти се смя наистина от сърце, чак докато потекат сълзи от очите ти?
Няма да споменавам колко, защото ме е срам...но се смях от сърце със сълзи. - плюс

А прегърна ли поне веднъж някое старо дърво тази година?
Не, не прегърнах. - минус

Случи ли ти се поне един път да се излегнеш на тревата, оставяйки тежките мисли да отлетят от главата ти?
Не, не стигнах до тревата. Мислите ми бяха толкова тежки, та така и неможаха да се издигнат. - минус

Поне веднъж запя ли си някоя стара песничка, останала в паметта ти от далечните детски години?
Дааа, много пъти. Това за два плюса ли до го броя ? :) - плюс

А колко пъти хвърля камъчета във водата и гледа как те подскачат по повърхността й, преди да потънат?
Не, това хвърляне така и не го усвоих с годините. Но тази година като се замисля не съм го пробвала. - минус

А храна на птиците дава ли изобщо тази година?
Може би да, може би не... - минус

Наведе ли се да помиришеш някое цвете, докато си е още на стръкчето?
Да, правех го винаги в градината при прекрасните ми рози. - плюс

Колко пъти успя да видиш истинска дъга през тази година?
Най - малко пет пъти видях дъга. - плюс

А блясъкът в очите на дете, което току що е получило най-желания подарък?
Не. - минус

Колко писма получи през изминалата една година?
Мейлите броят ли се? Май не. Значи нито едно. - минус

А ти потърси ли някой свой стар и позабравен приятел?
Да - плюс

С някого сдобри ли се?
Да, въпреки че той не оцени постъпката ми и отново ... - минус

Колко пъти забеляза, че всъщност... си щастлив човек?
Всеки един ден от изминалата година. Аз съм щастлива !!! - плюс

А замисли ли се поне веднъж, че една наистина добра и удовлетворяваща година, в действителност зависи именно от тези незначителни на пръв поглед "дреболии"?

Замислих се какво ли щеше да е ако плюсовете бяха повече от минусите досега?
Пожелавам на всички да се замислят и нека следващата 2013 бъде една щастлива година за всички ни !!!


P.S. Благодаря на pozitivnoto.info за стойностните неща, които неусетно ни карат да сме по - добри !!!
http://www.pozitivnoto.info/2009/12/dobre-li-prekara-tazi-godina.html




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: beyou
Категория: Други
Прочетен: 23828
Постинги: 6
Коментари: 2
Гласове: 43
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол